BEZGLUTENOWE ZDROWE RACUSZKI

Przepis jest bardzo prosty :)

  • mieszam razem 2 jajka,
  • 2 łyżeczki ksylitolu /cukru trzcinowego,
  • 2 łyżki oleju kokosowego
  • 500 ml kefiru
  • szczypta soli
  • 3 jabłka w kostkę i banan - wrzucić do masy jajecznej
  • mieszam mąki: szklanka gryczanej, pol szklanki ryżowy i kokosowej
  • łyżeczka sody i łyżeczka imbiru

Wsypuje do masy mokrej mieszam i smażę na oleju kokosowym albo beztłuszczowo na małym ogniu
Uwaga! znikają szybko

Zdjęcie wykonane przez moją Podopieczną Monikę — jak widać, dieta odchudzająca nie musi być nudna.

Zobacz również: Dlaczego warto robić przysiady?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno Racuszki z jabłkiem Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Oreo fit 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem Domowe batoniki musli (bez pieczenia) Odchudzające przepisy: sałatka z kurczakiem i truskawkami Domowe pralinki Smoothie - sposób na zdrowie? Najlepsze orzechy na utratę wagi Kwaśny smak w zdrowej diecie. Właściwości szczawiu Rabarbar- czy warto go jeść ?

Popularne w tym tygodniu:

41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej Racuszki z jabłkiem Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy