KULKI mocy na... lepsze trawienie !

Kulki mocy, które pozytywnie wpłyną na Twoje ciśnienie, trawienie i pracę nerek ! A do tego wszystkiego dodadzą Ci siły i mocy wtedy, gdy tego najbardziej potrzebujesz! Wypróbuj mój przepis na to zdrowe "doładowanie" :)

KULKI MOCY z MORELĄ

Składniki (na ok. 18 kulek):

  • 200g miękkich suszonych moreli
  • 30g płatków owsianych
  • 12 łyżek wiórków kokosowych
  • 1 łyżka oleju kokosowego
  • 2 łyżki syropu z agawy lub syropu z daktyli

Przygotowanie

Morele należy pokroić na mniejsze kawałeczki, a następnie zmiksować blenderem na gładką masę. Płatki owsiane i 6 łyżek wiórków kokosowych uprażyć na suchej patelni. Kiedy wiórki zaczną lekko brązowieć należy dodać olej kokosowy i syrop z agawy, dokładnie wszystko wymieszać. Zawartość patelni przekładamy do zmiksowanych moreli a następnie dodajemy ok 5 łyzek nieuprażonych wiórków kokosowych. Wszystko dobrze mieszamy do powstania jednolitej masy. Odstawiamy do ostygnięcia, następnie formujemy kulki wielkości orzecha włoskiego, obtaczać je w pozostałych wiórkach. Układamy na talerzu i schładzamy przez ok 45 min w lodówce. Smacznego!

Pamiętaj, zdrowa dieta to nie głodowanie ! Jeśli chcesz się o tym przekonać po więcej zdrowych przepisów zajrzyj TUTAJ

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno Racuszki z jabłkiem Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Oreo fit 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem Domowe batoniki musli (bez pieczenia) Odchudzające przepisy: sałatka z kurczakiem i truskawkami Domowe pralinki Smoothie - sposób na zdrowie? Najlepsze orzechy na utratę wagi Kwaśny smak w zdrowej diecie. Właściwości szczawiu Rabarbar- czy warto go jeść ?

Popularne w tym tygodniu:

41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej Racuszki z jabłkiem Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy