Sporty wspomagające odchudzanie

Ruch to zdrowie. Bez ruchu i ćwiczeń efekty odchudzania przyjdą nam trudniej. Wiadomo też, iż każdy jest inny i jego stopień motywacji zależny jest od charakteru, dnia, nastroju, czasem ginie nam ta sztywna i ostra motywacja i zapał.

Dlatego dzisiaj opiszę, jak działają poszczególne podstawowe sporty. Chcę Wam uzmysłowić, że tylko SYSTEMATYCZNOŚĆ I REGULARNOŚĆ WYBRANEGO PRZEZ NAS STYLU ĆWICZEŃ DA ZADOWALAJĄCE EFEKTY.

Piękne smukłe i umięśnione ciało bez sportu tylko z samą dietą ABSOLUTNIE nie ma sensu.

BIEGANIE

Bieganie jest najprostszym, najtańszym, a najbardziej efektywnym sposobem na zrzucenie nadwagi i niechcianych defektów swojej figury.

Dlaczego bieganie jest tak zdrowe i dobre?

  • W bieganie angażujemy prawie wszystkie mięśnie;
  • Bardzo szybko możemy w trakcie biegania spalać najbardziej problematyczne dla nas części ciała: brzuch i pośladki;
  • W czasie lekkiego biegania w tzw. strefie tlenowej czyli takiej, która pozwala nam swobodnie także rozmawiać możemy dodatkowo jeszcze mieć bodźce wzrokowe i słuchowe, podziwiając piękno przyrody, a co za tym idzie relaksujemy się, mija napięcie i zmęczenie.

BASEN

To świetna alternatywa dla osób, które chcą spalić kalorie w sposób naprawdę bardzo przyjemny. Ćwiczenia w wodzie poprzez pływanie w różnych stylach sprawiają wielką frajdę osobom, które kochają wodę.

  • W wodzie nie działa grawitacja, ciało staje się lżejsze;
  • Już półgodzinne ćwiczenia na basenie zużywają tłuszczu więcej niż ćwiczenia identyczne wykonywane na suchym terenie;
  • Mięśnie brzucha stają się silne i elastyczne;
  • Piersi znacznie się ujędrniają co dla figury ma również wielkie znaczenie;
  • Stawy i mięśnie są bardziej odporne na wysiłek fizyczny.

ROWER

Rowerowe eskapady to rzeczywiście pewnie jedna z najprzyjemniejszych form odchudzania. Radość, czerpanie do tego energii ze świeżego powietrza są wspaniałymi argumentami.

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

  • Szybkie wyrobienie masy,
  • Spalenie tkanki tłuszczowej.

Innymi dodatkowo dla zdrowia argumentami „za” dla roweru są:

Ćwiczenia na różne partie ciała


Nasze upodobania i to jaki sport wybierzemy to już sprawa indywidualna. Ja tylko chciałam zachęcić wiedzą naukowo – medyczną do tych trzech TOP SPORTÓW ODCHUDZAJĄCYCH, które idealnie wpisują się w naszą wiosenną codzienność.

A WY KOCHANI JAKIE MACIE SPORTY, KTÓRE UPRAWIACIE DLA PIĘKNEJ FIGURY ? PISZCIE O NICH W KOMENTARZACH

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 10-minutowy trening wzmacniający organizm Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Trener personalny poszukiwany, czy warto? Przestrzeń, która motywuje Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Tygodniowy trening Ewy Chodakowskiej — wyzwanie bikini Triaction by Triumph - kolekcja idealna, dla każdej aktywnej kobiety American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500%

Popularne w tym tygodniu:

10 zalet jazdy na rowerze 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najczęstsze błędy po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Dlaczego ćwiczenia na pusty żołądek pozwalają spalić więcej tłuszczu? Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu?