Śniadanie na przywrócenie równowagi kwasowo-zasadowej w organizmie, czyli JAGLANKA w roli głównej

Pyszne, zdrowe zasadowe i bezglutenowe śniadanie... Cóż można chcieć więcej dla poprawy własnego zdrowia ? Zawarty w kaszy jaglanej krzem to prawdziwa skarbnica dla naszego zdrowia i zmęczonej po zimie skóry. Dodatkowo witaminy z grupy B korzystnie wpłyną na poprawę Twojej koncentracji. A dzięki sporej ilości żelaza wzmocnisz cały swój organizm zapobiegając powszechnej anemii.

Jak przygotować proste zdrowe śniadanie z naszą 'Królową Kasz"?

❤️PRZEPIS❤️

  • 50 g kaszy płuczemy na sitku i przelewamy wrzątkiem,
  • 300 ml mleka roślinnego zagotowujemy i wsypujemy kaszę, gotujemy ok 15 min na małym ogniu,
  • 1 dojrzały banan (dodajemy pokrojonego banana do gotującej się kaszy),
  • 1 łyżka wiórków kokosowych (dodajemy do gotującej się kaszy),
  • 1 łyżeczka nasion chia (dodajemy do gotującej się kaszy).

Przepisy z kaszą w roli głównej


Po zdjęciu rondelka z palnika dodajemy

  • borówki i mieszamy, po przełożeniu do miski dekorujemy borówkami lub dowolnymi owocami, możecie użyć pokrojonych,
  • suszonych moreli i świeżych listków mięty.

inspiracja od instagram.com/miss.carinaa/

Zobacz również: Wiosenny detoks

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Przepis na „witaminowego shota” Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia Przepis na niskokaloryczną galaretkę z BCAA Co się stanie z twoim ciałem, gdy zrezygnujesz z nabiału? FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Racuszki z jabłkiem Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Przepis na wrap z grillowanym kurczakiem i warzywami

Popularne w tym tygodniu:

41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej Racuszki z jabłkiem Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy