MOTYWACJA W ODCHUDZANIU

Szczerze, to długo zabierałam się za to zagadnienie, a zapewniam Was, że chciałam i napisać prosto od serca i dać dobre, pozytywne rady. Taką wiedzę, która się przyda, da do myślenia i pobudzi także silną wolę, niezbędną do startu odchudzania i kontynuacji procesów spalania tego co złe, czyli nadmiaru kilogramów.

Definicja trudnego pojęcia„MOTYWACJA”

Stanowi nasz stan umysłu i chęci zmiany czegoś. Pobudzenie fizycznie i psychicznie człowieka do gotowości podjęcia pewnych zmian w życiu. W naszym wypadku jest to ODCHUDZANIE.

MOTYWACJA MUSI BYĆ OBECNA W NASZYM ŻYCIU PONIEWAŻ

  • Daje siłę niezbędną do rozpoczęcia zmiany
  • Przy kontynuacji zachowań, diety, ćwiczeń napędza do dalszych działań
  • Pomaga dotrwać do końca, bo nieraz to właśnie końcowy etap naszego odchudzania jest okupiony dużym kryzysem

Motywacja jak ją stworzyć skutecznie. Już wiedząc, co to motywacja, musimy teraz pamiętać i pracować nad tym, by dała cały czas z tak samo intensywną siłą. Mam nadzieję, że moje dorady Wam w tym pomogą.

Jak zmienić swoje życie?

Rodzaje motywacji

  • Długofalowa — wspierająca nas całościowo w drodze po lepszą figurę.
  • Potrzebna w chwilach słabości — to typ motywacji, który ma nas wesprzeć w momencie kryzysu. Tego nagłego i nieprzewidzianego.

Oto wskazówki złote i ważne na każdym etapie dążenie do wymarzonej wagi:

MOTYWACJA jest OBOWIĄZKOWA!!

Zdrowe odżywianie

Motywacja tutaj odgrywa rolę wielką, zdrowe jedzenie nie zawsze jest przyjemnością. Na co dzień jadłyśmy i jedliśmy tłusto, na bogato niezdrowo i to było fajne szybkie fast foodowe jedzonko. Nagle boom. Trzeba zielone, gotowane, duszone rzeczy sobie przyrządzić, zanurzyć się w bogactwo kiełków, różnych zdrowych przypraw. Nie dla każdego jest to łatwe. Postawmy sobie jednak pytanie czy chwila przyjemności jest ważniejsza czy CEL, który chcemy osiągnąć…

Najlepsze fitnessowe motywatory


Ćwiczenia regularne

Wybieramy rodzaj ćwiczeń, czas i rodzaj, a potem nagle… spada nam chęć. Mamy zły dzień, a to dużo pracy. Więc znowu musimy pobudzić właśnie naszą motywację. Ona nam podpowie, ze nie ma taryfy ulgowej, musimy ćwiczyć tyle ile założyliśmy. Jeśli kogoś oszukujemy omijając ćwiczenia, to jedynie samego siebie… oddalając swój cel.

Jestem pewna, że każdy z Was ma jeszcze swoją indywidualną historię i teorię o motywacji, bo przecież jesteśmy inni i mamy inne charaktery i inaczej podchodzimy do zmian, a szczególnie do odchudzania. Pamiętajmy, że motywacja nie jest to stan permanentny — musimy o nią stale walczyć !

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Dieta na jesień - zasady, produkty dozwolone i zakazane Fit desery - proteinowe smoothie 6 składników smoothie, które wspomagają spadek wagi Koktajl na płaski brzuch Grzyby zamiast mięsa. Pieczarki jako składnik diety odchudzającej Naturalne spalacze tłuszczu. 6 najlepszych produktów Deser wspomagający odchudzanie Deser na śniadanie - badania, przepisy Kąpiel detoksykująca – przyjemna metoda ułatwiająca odchudzanie Schudła 20 kilogramów w 10 miesięcy – niezwykła przemiana Kamili Saganowskiej "Dni kobiece" a odchudzanie? Ratunku! Waga rośnie :( Chcesz schudnąć? Oto połączenia produktów, które ci to ułatwią 5 objawów, które świadczą o tym, że potrzebujesz detoksu Zioła pomocne w walce ze zbędnymi kilogramami Jagodowe smoothie owsiane Zapomnij o tłuszczu na brzuchu. Postaw na witaminowy koktajl odchudzający Metamorfozy pod okiem Szymona Murawskiego Przekąski do 100 kcal - jabłko, orzechy, warzywa, nabiał Sposoby oczyszczania organizmu z toksyn Bezsernik kokosowy ze świeżymi owocami (bez nabiału, jajek, cukru) Chlorella – multiwitamina natury Proste ciasto z burakami Kremowe lody kokosowe z owocami i nasionami chia Fit lody z czerwonej fasoli

Popularne w tym tygodniu:

Czy owsianka może pomóc schudnąć? Sprawdź dietę owsiankową Dieta na jesień - zasady, produkty dozwolone i zakazane Jak schudnąć w miesiąc? Poznaj dietę Whole30 Wrzuciła na Facebooka post ze swoim zdjęciem i obaliła mit Dlaczego warto jeść zimne ziemniaki? Idealne na dolegliwości pokarmowe i problemy z poziomem cukru we krwi Jak poradzić sobie z tłuszczem na brzuchu? Prosty Fitness [Lekcja 23] Jedz, ogranicz, unikaj Prosty Fitness [Lekcja 24] Na czym smażyć? Prosty Fitness [Lekcja 25] Cholesterol, to nie jego wina Prosty Fitness [Lekcja 26] Wysoki cholesterol to nie powód zawału Prosty Fitness [Lekcja 27] Wysokie stężenie cząsteczek LDL Prosty Fitness [Lekcja 28] Jaja to sam cholesterol i tłuszcz