Sporty wspomagające odchudzanie

Ruch to zdrowie. Bez ruchu i ćwiczeń efekty odchudzania przyjdą nam trudniej. Wiadomo też, iż każdy jest inny i jego stopień motywacji zależny jest od charakteru, dnia, nastroju, czasem ginie nam ta sztywna i ostra motywacja i zapał.

Dlatego dzisiaj opiszę, jak działają poszczególne podstawowe sporty. Chcę Wam uzmysłowić, że tylko SYSTEMATYCZNOŚĆ I REGULARNOŚĆ WYBRANEGO PRZEZ NAS STYLU ĆWICZEŃ DA ZADOWALAJĄCE EFEKTY.

Piękne smukłe i umięśnione ciało bez sportu tylko z samą dietą ABSOLUTNIE nie ma sensu.

BIEGANIE

Bieganie jest najprostszym, najtańszym, a najbardziej efektywnym sposobem na zrzucenie nadwagi i niechcianych defektów swojej figury.

Dlaczego bieganie jest tak zdrowe i dobre?

  • W bieganie angażujemy prawie wszystkie mięśnie;
  • Bardzo szybko możemy w trakcie biegania spalać najbardziej problematyczne dla nas części ciała: brzuch i pośladki;
  • W czasie lekkiego biegania w tzw. strefie tlenowej czyli takiej, która pozwala nam swobodnie także rozmawiać możemy dodatkowo jeszcze mieć bodźce wzrokowe i słuchowe, podziwiając piękno przyrody, a co za tym idzie relaksujemy się, mija napięcie i zmęczenie.

BASEN

To świetna alternatywa dla osób, które chcą spalić kalorie w sposób naprawdę bardzo przyjemny. Ćwiczenia w wodzie poprzez pływanie w różnych stylach sprawiają wielką frajdę osobom, które kochają wodę.

  • W wodzie nie działa grawitacja, ciało staje się lżejsze;
  • Już półgodzinne ćwiczenia na basenie zużywają tłuszczu więcej niż ćwiczenia identyczne wykonywane na suchym terenie;
  • Mięśnie brzucha stają się silne i elastyczne;
  • Piersi znacznie się ujędrniają co dla figury ma również wielkie znaczenie;
  • Stawy i mięśnie są bardziej odporne na wysiłek fizyczny.

ROWER

Rowerowe eskapady to rzeczywiście pewnie jedna z najprzyjemniejszych form odchudzania. Radość, czerpanie do tego energii ze świeżego powietrza są wspaniałymi argumentami.

  • Szybkie wyrobienie masy,
  • Spalenie tkanki tłuszczowej.

Innymi dodatkowo dla zdrowia argumentami „za” dla roweru są:

Ćwiczenia na różne partie ciała


Nasze upodobania i to jaki sport wybierzemy to już sprawa indywidualna. Ja tylko chciałam zachęcić wiedzą naukowo – medyczną do tych trzech TOP SPORTÓW ODCHUDZAJĄCYCH, które idealnie wpisują się w naszą wiosenną codzienność.

A WY KOCHANI JAKIE MACIE SPORTY, KTÓRE UPRAWIACIE DLA PIĘKNEJ FIGURY ? PISZCIE O NICH W KOMENTARZACH

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku

Popularne w tym tygodniu:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Stagnacja treningowa – jak radzić sobie z brakiem efektów Naturalny sposób na uporanie się z bólem stawów, pleców i nóg. Wystarczą dwa składniki, które masz w domu Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Jak wyszczuplić uda – ćwiczenia, dieta Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe, mity Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Program 300 brzuszków - przygotowanie, plan treningu, efekty